1. Asosiy
  2.  › 
  3. Hisob va nazorat dasturlari
  4.  › 
  5. Help desk tizimi

340 tashkilotning reytinglariga ko'ra: 4.9
Оценка
Mamlakatni qo'llab-quvvatlash: Hammasi
Operatsion tizim: Windows
Oila: Universal hisob va nazorat tizimi
Tainlanishi: Biznesni avtomatlashtirish

Help desk tizimi

  • Imkoniyatlari
  • Tanishtiruv
  • Skrinshot
  • Video
  • Yuklab oling
  • Taqdimot
  • Kim uchun?
  • Mijozlar
  • Sharhlar
  • Til
  • Hozir buyurtma bering

Возможности программы для Help desk системы

dasturiy ta'minotni konfiguratsiyasiga qarab, funktsiyalar ro'yxati farq qilishi mumkin:

  • USU ilovasi qo'llab-quvvatlash xizmatining samarali, yuqori sifatli ishini tashkillashtiradi va shu bilan bir vaqtning o'zida sodiqlik darajasini oshirib, mijozlarning chayqalish foizini kamaytiradi;
  • Tizim, "Yordam" xizmati mavjudligi, ichki jarayonlarni optimallashtirish va xizmat ko'rsatish sifatini bir necha bor oshirish orqali dasturlarni boshqarishni markazlashtiradi;
  • Foydalanuvchilar ish kunini rejalashtira oladilar, vazifalar, vazifalar jadvalini tuzishlari mumkin, dasturiy ta'minot eslatadi va biron bir voqea unutilmaydi;
  • Vazifasi bo'lgan shaklni shakllantirishda tizim avtomatik ravishda ijrochi xodimlar bazasidan aniqlanadi, uni ichki aloqa orqali yuboradi;
  • Jarayonlar, ularni har birining keyingi o'rnatilishi bilan, bajarish bosqichlariga muvofiq sozlanishi mumkin;
  • Ma'lumotlarga kirishni farqlash "asosiy" (rahbarlik, ma'muriyat) roli bilan hisob egasining vakolatida;
  • Dastur foydalanuvchining barcha harakatlarini shaffof boshqarishni ta'minlaydi, siz har bir vazifani va xodimni masofadan turib kuzatib borishingiz mumkin;
  • Bo'limlar va xodimlar o'rtasida samarali aloqani o'rnatish uchun biz ichki xabar almashish platformasini joriy qildik;
  • Vazifalar bilan ishlash nafaqat ma'lumotni yozishni, balki tahlil qilish, statistika va hisobotni namoyish qilish qobiliyatini o'z ichiga oladi, bu menejment sohasida ma'lumotli qaror qabul qilishga yordam beradi;
  • Siz bitta buyurtmani o'tkazib yubormaysiz, barcha rejalashtirilgan tadbirlar o'z vaqtida amalga oshiriladi;
  • Menyu tilini va hujjatlarning ichki shakllarini o'zgartirish orqali biz dasturiy platformaning xalqaro versiyasini yaratishimiz mumkin;
  • Mijozlar bilan o'zaro aloqalar tarixi ma'lumot bazasida saqlanadi, har bir kontragent uchun alohida elektron karta yaratiladi;
  • Qulay Yordam Xizmati tizimining moduli mijozning barcha talablarini qondira oladi, biznesning o'ziga xos xususiyatlariga moslashtiriladi;
  • Kontekstli qidiruv va saralash, filtrlash, guruhlash qobiliyati tufayli foydalanuvchilar bir necha daqiqada istalgan ma'lumotlarni topishlari mumkin;
  • Hamkorlarga xabarlarni SMS, elektron pochta, viber orqali yuborish mumkin, shuningdek, shaxsiy murojaat bilan ovozli qo'ng'iroqlarni o'rnatish mumkin;
  • Bizning dasturimiz oylik to'lovni nazarda tutmaydi, siz faqat mutaxassislarning ish soatlari uchun haq to'laysiz;
  • O'rnatish, amalga oshirish va sozlashni o'z zimmamizga olamiz, bu jarayonlar joyida ham, masofadan ham amalga oshirilishi mumkin;
  • Ilovaning sinov versiyasini saytdagi havoladan yuklab olish mumkin va USU litsenziyasini sotib olishdan oldin ham yangi imkoniyatlarni o'rganing!

Dasturning tavsifi

Har qanday kompaniya, kompaniya yoki xizmatning muvaffaqiyatli va operatsion faoliyati yordam stolining yaxshi tanlangan versiyasiga asoslanadi, bunday dastur ta'minotisiz zarur ish unumdorligini saqlab qolish qiyin. Agar biznes tashkil etilishining boshida hali ham unchalik ko'p bo'lmasa va mijozlar unchalik ko'p bo'lmasa, biz buxgalteriya hisobi bilan shug'ullanishimiz va o'zimizni qo'llab-quvvatlashimiz mumkin, ammo biz yangi bosqichga qadam qo'yganimizda, pudratchilarning o'sishi tobora ko'payib boraversa, ilovalarni to'plash bilan bog'liq ma'lumotlarni markazlashtirish zarurati tug'iladi. va buyurtmalar. Agar siz xodimlar sonini ko'paytirishga qaror qilsangiz ham, bu shunchaki qimmat xarajat emasligini tushunish kerak, ammo ba'zi bir vaqtlarda inson omili bog'liq, xatolar va o'tkazib yuborilgan ilovalar tobora ko'proq paydo bo'ladi, bu tabiiy ravishda iste'molchilarning noroziligi va aks ettirishida aks etadi. kompaniyaga munosabat. Bozor va sanoat iqtisodiyotida shiddatli raqobat sharoitida, xaridorlarning yo'qolib ketishiga yo'l qo'ymaslik kerak, shuning uchun Help Desk platformasini joriy etish bu masalaning oqilona echimi bo'ladi. Ushbu tizimning nomi juda muhim ma'noga ega bo'lib, u (ingliz tilidan yordam) allaqachon erishgan nufuzini yo'qotmaslik va yangi cho'qqilarni zabt etish uchun mo'ljallangan. Ba'zan bunday elektron texnik yordamchi uchun bir oz boshqacha nomga duch kelishingiz mumkin - Service Desk, bu shunga o'xshash platforma, nomidan qat'iy nazar deyarli har bir tadbirkor uchun ajralmas yordamchiga aylanadi.

Biz mijozlarni kerakli darajada qo'llab-quvvatlashni ta'minlaydigan "Universal hisob va nazorat tizimi" ni yaratdik. Rivojlanishimizda biz yordam xizmatlarini masofadan turib taqdim etamiz, chunki kirayotgan murojaatlarning aksariyati ob'ektni tark etmasdan hal qilinishi mumkin. Kompaniyaning ishchilari va kontragentlari muammolarni iloji boricha tezroq hal qilishga imkon beradigan onlayn yordam xizmati formatini yoqtirishadi. USU dasturi tashkilotning munosib vakili bo'lib, uning kuchli bo'g'iniga aylanib, boshqaruv va ish jarayonlarini osonlashtiradi. Biz har bir foydalanuvchi yangi "Tez yordam stol" formatiga tezda o'tishi uchun foydalanishga intuitiv bo'lgan oddiy va eng mayda tafsilotli interfeys talab qilinishini tushundik, shuning uchun uni tizimimizga kiritishga harakat qildik. Shu bilan birga, u barcha kirish talablarini, nafaqat kirish qo'ng'iroqlarini, mijozlarning so'rovlarini ro'yxatga olishning standart tizimini, balki xizmatni boshqarish va ularning faoliyatini tahlil qilishning zarur qobiliyatini o'z ichiga oladi. Ilovani yopgandan so'ng foydalanuvchi avtomatlashtirilgan shakllar yordamida tegishli hujjatlarni to'ldiradi va bajarilgan ishlar to'g'risida hisobot tuzadi, rahbariyat esa o'z navbatida umumiy hisobotlarni olish, ko'rsatkichlarni taqqoslash, har xil xodimlarning mehnat unumdorligini baholab statistikani ko'rsatish imkoniyatiga ega bo'ladi. Bizning ilovamizning o'ziga xosligi shundan iboratki, u allaqachon yaratilgan tuzilishga osonlikcha qo'shilib, mijozning talablariga moslashadi va nafaqat amalga oshirish vaqtida, balki ish paytida ham sozlash yoki yangilashingiz mumkin. Moslashuvchanlik nafaqat modullarni, funktsiyalarni tanlash bilan bog'liq, balki vizual ko'rinishni o'zgartirish, yorliqlarning tartibini sozlash qobiliyati. Shunday qilib, har bir foydalanuvchi o'z ish zonasida xizmat vazifalarini bajarish uchun qulay sharoit yaratadi.

Yordam paneli tizimidan to'liq foydalanish uchun biz hujjat shablonlari, xizmatni ko'rsatish paytida kerak bo'lishi mumkin bo'lgan barcha shakllar va namunalarni saqlash uchun alohida bazani taqdim etdik. Yagona ma'lumotlar bazasi qo'shimcha ma'lumotlarni qidirish va qo'llashni soddalashtirib, bitta makonda ma'lumotlarni tashkil qilish imkonini beradi. USU dasturiy konfiguratsiyasi ma'lumotlar miqdori va ularni saqlash muddatlarini cheklamaydi, shuning uchun siz har doim tarixni o'rganishingiz va turli davrlar uchun tahlil qilishingiz mumkin. Shuningdek, biz ma'lumotlarning xavfsizligi haqida qayg'urdik va davriy arxivlash va zaxira nusxasini yaratish mexanizmini o'yladik. Kompyuter uskunalari bilan bog'liq muammolarga duch kelsangiz ham, ma'lumotlar bazalari haqida xotirjam bo'lasiz. Ammo bu hammasi emas, biz ma'lumotni bunday huquqqa ega bo'lmagan shaxslarning ruxsatsiz kirishidan himoya qilishga harakat qildik. Shunday qilib, foydalanuvchilar faqat hisobning roli bilan aniqlangan funktsiyalar va ma'lumotlar ichida ishlashlari mumkin va agar uzoq vaqt yo'q bo'lsa, ish joyida ekran avtomatik ravishda qulflanadi. Help Desk xizmatini samarali boshqarish uchun faqat rahbariyat barcha ma'lumotlarga kirish huquqiga ega bo'ladi. Dasturdan foydalanib, siz nafaqat xodimlarni, balki moliyalarni ham boshqarishingiz va iste'molchilar va etkazib beruvchilar o'rtasidagi hisob-kitoblarni kuzatishingiz mumkin. Dasturiy ta'minot qarzdorlik mavjudligini va ularning to'lanishini kuzatib boradi, ushbu masala uchun javobgar bo'lgan xodimning ekranida tegishli bildirishnomalarni aks ettiradi. Endi siz operatsiya qilingan mijozlar haqida ko'chirma olish uchun buxgalteriya bo'limiga murojaat qilishingiz shart emas.

Tadbirkorlar nafaqat Help Desk tizimiga, balki biznes uchun to'liq imkoniyatlarga, shu jumladan vazifalarni bajarish vaqtini boshqarishga ega bo'ladilar. Har bir sahnada kim va qancha pul sarflashini aniqlash oson, ko'pincha bunday vaqtlar samarali bo'lganlarni aniqlashga va ularni boshqalarni faol ishlashga undashga yordam beradi. Shunday qilib, autsorsing kompaniyalari uchun ushbu parametr sizga mijozga sarflangan soatni hisobga olish, vazifalar uchun buyurtmalarni to'ldirish imkonini beradi. Dasturiy ta'minot kundalik vazifalarni unutishga yordam beradi, xodimlar mijozlar bilan ishlashga ko'proq vaqt ajratishlari mumkin. USU tizimi foydalanuvchilarning muammolarini hal qilishda, vujudga keladigan ishlarning buzilishidan qochib, ma'lumotlarni vizual ravishda namoyish qilish uchun sharoit yaratadi. Help Desk konfiguratsiyasi xodimlar va pudratchilarning qo'ng'iroqlari bilan bog'liq bo'lgan ma'lumotlarni saqlash va qayta ishlash uchun samarali echim bo'ladi. Oddiy, sezgir interfeys vazifalarni to'g'ri boshqarish, mijoz so'rovlarining ustuvorligi va hokazolarni boshqarish uchun shart-sharoitlar yaratadi. Bizning dasturimiz va Help Desk xizmati tashkilotning ishini sezilarli darajada tezlashtiradi va daromadini oshiradi!

Посмотрев следующее видео, можно быстро ознакомиться с возможностями программы УСУ - Универсальной Системы Учета. Если Вы не видите загруженное на YouTube видео, обязательно напишите нам, мы найдем другой способ показать демонстрационный ролик!

Скачать программное обеспечение для Help desk системы

Презентация Help-Desk системы

  • Служба Help Desk

    Служба Help Desk
  • Государственное учреждение, работающее с населением

    Государственное учреждение
    работающее
    с населением
  • Служба информационной поддержки

    Служба
    информационной
    поддержки
  • Отдел компьютерной поддержки

    Отдел
    компьютерной поддержки
  • Сервисный центр

    Сервисный центр
  • Справочная служба

    Справочная служба
  • Частные предприятия

    Частные предприятия
  • Медицинские предприятия

    Медицинские предприятия
  • Любая другая организация

    Любая другая
    организация

Biz ko'plab tashkilotlar biznesini avtomatlashtirishni amalga oshirdik

Отзывы о программе для Help desk системы


Siz o’z fikr-mulohazangizni qoldirishingiz mumkin


Sizning bahongiz:



Interfeys tili

RUS TILI   Dasturning asosiy tili: RUS TILI
UZBEK TILIGA   Siz uchun har qanday dasturni tarjima qilib beramiz: UZBEK TILIGA
Hammasi   Bundan tashqari, dasturning xalqaro versiyasiga buyurtma berishingiz mumkin, unda siz HAR QANDAY TILDA malumotlarni qo'shishingiz mumkin. Hatto interfeyslni o'zingiz tarjima qilishingiz mumkin, chunki barcha sarlavhalar alohida matnli faylda saqlanadi.

Заказать автоматизацию учета для Help desk системы

Внимание! Учет заказов бывает разным!
Для разного вида заказов мы разрабатываем разное программное обеспечение, которое будет учитывать специфику Вашей работы.
Чтобы узнать больше - напишите нам письмо.

Ushbu dasturni sotib olish uchun bizga telefon raqamlarga yoki Skype-da ko'rsatilgan raqamlarga qo'ng'iroq qiling yoki shunchaki xat yozing. Bizning mutaxassislarimiz sizga tog’ri konfiguratsiyani maslahat beradi, shartnoma tuzadilar va to'lov uchun hisob-kitobni amalga oshiradi.


Ushbu sahifani yo'qotmaslik uchun o'zingizni qo'shing: