- Возможности
- Описание
- Скриншот
- Видео
- Скачать
- Презентация
- Для кого?
- Клиенты
- Отзывы
- Язык
- Заказать
Возможности программы для управления персоналом
- У Вас сформируется единая база персонала со всеми необходимыми данными
База персонала - Автоматизируется расчет и начисление заработной платы
Зарплата - Все отделы смогут взаимодействовать между собой как единый успешный механизм
Связь отделов - Важные файлы можно прикреплять к сотрудникам и контрагентам
Вложенные файлы - Различные договора и бланки могут заполняться программой автоматическиЗаполнение бланков
- Наша система будет напоминать персоналу о любом важном деле
Напоминания - Программа покажет список дел на любую дату и поможет планировать работу с клиентами
Планирование - Вы сможете вести полноценный финансовый учет: проводить доходы, любые расходы, видеть прибыль и смотреть различные аналитические отчеты
Учет финансов - Для директора предусмотрен целый комплекс управленческих отчетов, которые помогут проанализировать деятельность организации с разных сторон
Отчеты директору - Вы можете внедрить оценку качества работы клиентами. Клиенту будет приходить SMS, в которой ему будет предлагаться оценить работу менеджера. Анализ SMS-голосования руководитель сможет просматривать в программеОценка качества
- Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовностиРезервное
копирование - Если у Вас заполняются договора и прочие документы, мы можем настроить их автоматическое заполнение, чтобы один ваш сотрудник с помощью программы выполнял такой же объем работы, как несколько других сотрудников вручнуюЗаполнение
документов - Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программыПланировщик
- Надежный контроль обеспечит интеграция с камерами: программа в титрах видеопотока укажет данные по продаже, полученной оплате и другую важную информациюВидеонаблюдение
- Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобильным приложением удобно пользоваться клиентам, регулярно взаимодействующим с предприятием по поводу его услуг и/или продукции, в которых клиенты постоянно заинтересованы.Приложение
для клиентов - Библия современного руководителя - дополнение к программе для директоров, которые считают себя профи, либо хотят таковыми стать.БСР
- Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
В зависимости от конфигурации разработанного программного обеспечения список возможностей может меняться:
- Boshqarish tizimi juda sodda va ishlatish uchun tushunarli, tizim foydalanuvchilarni texnik ko'nikmalarning majburiy ravishda mavjudligi bilan cheklamaydi, dasturning qulayligi tizimga tez moslashishga va ishlashni boshlashga imkon beradi;
- Maxsus xususiyatlar va noyob funktsiyalar tufayli, USU har qanday korxonada ishlatilishi mumkin. Birlashtirilgan avtomatlashtirish har bir ish jarayonini optimallashtiradi;
- Xodimlarni boshqarish tizimi ishchi-xodimlarning ma'lumotlarini muntazam va hujjatlashtirmasdan tizimlashtirish, tizimdagi nomzodlarning mavjud ma'lumotlari asosida xodimlarni tanlab olish, xodimlarning ish jadvalini tuzish, davomatni kuzatib borish, ish faoliyatini tegishli tartibda va motivatsiya bilan tashkil etish va ish yuritishni amalga oshirishga imkon beradi. (mehnat shartnomalarini tuzish va boshqalar);
- Muayyan funktsiyalar yoki ma'lumotlarga kirish huquqlarini cheklash orqali har bir xodim uchun shaxsiy kirishni tartibga solish;
- USU yordamida siz cheksiz miqdordagi ma'lumotlarga ega bo'lgan ma'lumotlar bazasini yaratishingiz mumkin, bu ma'lumotlarni kerakli toifalarga ajratadi;
- Buxgalteriya ishlarini tashkil etish, buxgalteriya hisobini optimallashtirish, buxgalteriya jarayonlarini o'z vaqtida bajarish, xujjatlarni rasmiylashtirish, hisob-kitoblar, to'lovlarni qayta ishlash, hisoblarni yuritish va yuritish, hisobotlar va hk.;
- Tashkilotni boshqarish kompaniya va xodimlarning ishini doimiy nazorat qilish orqali amalga oshiriladi. Tizimdagi xodimlarning harakatlarini kuzatish, tizimda amalga oshirilgan barcha operatsiyalarni batafsil ro'yxatga olish, kamchiliklar yoki xatolarni aniqlash va ularni o'z vaqtida bartaraf etishga imkon beradi;
- Omborlarni tashkillashtirish va tartibga solish: omborni boshqarish, inventarizatsiya va moddiy boyliklarni boshqarish, inventarizatsiya nazorati, omborni tahlil qilish, shtrix-kodlash, asbob-uskunalar bilan integratsiya, ombor yozuvlarini yuritish va logistika bilan munosabatlarni tartibga solish;
- Barcha logistika jarayonlarini optimallashtirish, xarajatlarni optimallashtirish, avtoulovlarni boshqarish, savdo tizimining samaradorligini boshqarish bilan logistika menejmenti va hk.;
- Avtomatlashtirilgan o'tkazish usuli hujjatlar nafaqat sarflanadigan materiallardan foydalanishni kamaytiradi, balki vaqt va mehnat sarfini kamaytiradi. USU hujjat aylanish tizimi oson va tez, odatiy bo'lmagan holda, istalgan hujjatni yuklab olish yoki bosib chiqarish imkoniyati bilan amalga oshiriladi;
- Moliyaviy tahlil va audit o'tkazish sizga aniq natijalar va ko'rsatkichlar tufayli kompaniyaning iqtisodiy ahvolini qat'iy nazorat qilish, muvozanatli va oqilona boshqaruv qarorlarini qabul qilish imkonini beradi;
- Rejalashtirish va prognozlash kompaniyani optimallashtirish va rivojlantirish uchun ishonchli sheriklardir;
- Masofadan boshqarish: Internet orqali tizimga ulanish ishni masofadan turib boshqarish imkoniyatini beradi;
- USU mutaxassislari jamoasi to'liq xizmat ko'rsatishni va yuqori sifatli xizmatni ta'minlaydi.
Описание программного обеспечения
Xodimlarni boshqarish tizimi - bu xodimlarning ish faoliyati va ularning mehnat vazifalarini bajarilishini nazorat qilishdagi muammolarni zamonaviy echimi. Ma'lumotlarni tizimlashtirish va xodimlarning ishini nazorat qilishni avtomatlashtirish uchun xodimlarni boshqarishning axborot tizimidan foydalanish korxonada ishlarni tashkil etishda sezilarli va ijobiy o'zgarishlarga olib keladi. Ishchilar - bu har qanday kompaniyaning harakatlantiruvchi kuchi bo'lgan ishchi kuchi. Ko'plab ko'rsatkichlar, shu jumladan moliyaviy ko'rsatkichlar, xodimlarni tashkil etish darajasiga, intizom va motivatsiyaga bog'liq. Kompaniya faoliyatining sifati va samaradorligi xodimlarning o'z vaqtida bajaradigan ishlariga bog'liq, shuning uchun xodimlar va faoliyatni boshqarish uchun samarali tuzilmani tashkil etish har qanday rahbarning asosiy vazifasidir. Ilgari korxonalarda maxsus kadrlar bo'limi mavjud bo'lib, uning ishi ishchilar to'g'risidagi ma'lumotlarni yig'ish, ishlarni rejalashtirish va davomatni nazorat qilish, barcha zarur ma'lumotlarni ish haqi hisobini yuritishga o'tkazish, yangi ishchilarni izlash va yollashdan iborat edi. Hozirda kafedra nomi zamonaviylashtirildi va HR (Kadrlar bo'limi) ga o'xshaydi. Kadrlar bo'limi mutaxassislari xodimlarni boshqarish sohasidagi malakali xodimlardir va xodimlarning ish faoliyatini tashkil etish uchun to'liq javobgar. Biroq, xodimlarni boshqarish katta hajmdagi ma'lumotlarni va ish oqimlarini qayta ishlash shaklida murakkablikning maxsus nisbati bilan tavsiflanadi. Ishchi xodimlarni ro'yxatga olish va xodimlarni nazorat qilishni tartibga solishning uzoq jarayonlariga yo'l qo'ymaslik uchun ko'plab kompaniyalar har bir ish joyini modernizatsiya qilishga harakat qilmoqdalar va kadrlar bo'limi ham bundan mustasno emas. Kadrlar menejmenti bo'yicha yuqori malakali mutaxassislarni yollashdan tashqari, korxonalar ixtisoslashtirilgan axborot tizimlarini joriy etmoqda. Mehnat xodimlarini boshqarishda ishlatiladigan avtomatlashtirilgan tizim sizga umumiy ma'lumotlar bazasini yuritish, ishchilar ro'yxati, ularning ish jadvali va qatnashish jadvallarini tuzish, ish majburiyatlarini aniqlash va xodimlarning ishini kuzatishga imkon beradi. Avtomatlashtirish tizimlaridan foydalanish inson resurslarini boshqarishning samarali tarkibini tashkil etishga imkon beradi, shunda kompaniyaning samaradorligi oshadi. Inson resurslarini boshqarish nafaqat ma'lumot va mehnat shartnomalarini saqlash, balki ish jarayonini tashkil qilish, vazifalarni taqsimlash va ularning bajarilishini nazorat qilishdir. Shuning uchun boshqaruv tizimini axborot tizimini joriy etish orqali takomillashtirish va tartibga solish ijobiy natija beradigan to'g'ri qaror bo'ladi. Universal hisob va nazorat tizimi (USU) bu moslashuvchan funktsiyaga ega va har qanday korxonaning ish faoliyatini optimallashtiradigan avtomatlashtirish dasturi. Tizimning moslashuvchan funksionalligi, uni faoliyat turidan yoki ish jarayonidan qat'i nazar, har qanday korxonada ishlatishga imkon beradi. USU-ning bu xususiyati dasturiy mahsulotni ishlab chiqishda alohida yondashuv bilan tavsiflanadi. Boshqarish tizimini rivojlantirish mijozning ishtirokida amalga oshiriladi, bunda ehtiyojlar, afzalliklar va faoliyatning xususiyatlari. Birgalikda, bu omillar USU-ning funktsional to'plamiga ta'sir qiladi, ular mijozlar kompaniyasining ehtiyojlariga mos ravishda o'rnatiladi. Dasturni amalga oshirish qisqa vaqt ichida amalga oshiriladi, keraksiz moliyaviy sarmoyalarni va doimiy ishlarni to'xtatishni talab qilmaydi. Tizimdan foydalanib, siz turli xil jarayonlarni amalga oshirishingiz mumkin. USU yordamida buxgalteriya hisobi, tashkilotni boshqarish, omborxonalar, logistika, hujjatlarni boshqarish, loyihalarni boshqarish va boshqalarni oson va tez amalga oshirishingiz mumkin. USUda xodimlarni boshqarish avtomatik ravishda yagona ma'lumotlar bazasini yaratish, jadvalni tuzish, ularga rioya etilishini nazorat qilish imkoniyati bilan amalga oshiriladi. Buxgalteriya hisobining universal tizimi - Sizning ishonchli "qo'llar" dagi faoliyatingiz!
Видео программы для управления персоналом
Посмотрев следующее видео, можно быстро ознакомиться с возможностями программы УСУ - Универсальной Системы Учета. Если Вы не видите загруженное на YouTube видео, обязательно напишите нам, мы найдем другой способ показать демонстрационный ролик!
Скачать программное обеспечение для управления персоналом
Программой могут пользоваться:
Торговое
предприятие
Производственная
компания
Учебный центр
Медицинское
предприятие
Ателье
Химчистка
Спортивный
центр
Логистическая
компания
МФО
Ремонтная
мастерская
Туристические
фирмы
Любая другая
организация
Biz ko'plab tashkilotlar biznesini avtomatlashtirishni amalga oshirdik
Отзывы о программе для управления персоналом
Siz o’z fikr-mulohazangizni qoldirishingiz mumkin
Interfeys tili



Заказать автоматизацию учета для управления персоналом
Ushbu dasturni sotib olish uchun bizga telefon raqamlarga yoki Skype-da ko'rsatilgan raqamlarga qo'ng'iroq qiling yoki shunchaki xat yozing. Bizning mutaxassislarimiz sizga tog’ri konfiguratsiyani maslahat beradi, shartnoma tuzadilar va to'lov uchun hisob-kitobni amalga oshiradi.



