- Возможности
- Описание
- Скриншот
- Видео
- Скачать
- Презентация
- Для кого?
- Клиенты
- Отзывы
- Язык
- Заказать
Возможности программы для СВХ
- Вы можете размещать любой товар
Любой товар - Поддерживается неограниченное количество складов
Склады - Можно проводить начисления за любые сопутствующие услуги
Услуги - У Вас сформируется единая база клиентов со всеми необходимыми контактными данными
База клиентов - Вы сможете выполнять как массовую СМС-рассылку, так и настроить отправку индивидуальных сообщений
СМС-рассылка - У вас под контролем будет каждая заявка на хранение
Заявки - Начисление разным клиентам можно будет делать по разным тарифам
Тарифы - Все расчеты программа выполняет сама
Расчеты - Вы сможете вести полноценный финансовый учет: проводить доходы, любые расходы, видеть прибыль и смотреть различные аналитические отчеты
Финансовый учет - Вы получите возможность использовать различное торговое и складское оборудование
Оборудование - Договора, различные бланки и квитанции могут заполняться программой автоматически
Бланки - Для директора предусмотрен целый комплекс управленческих отчетов, которые помогут проанализировать деятельность организации с разных сторон
Отчеты директору - Интеграция с новейшими технологиями позволит вам эпатировать клиентов и заслуженно получить репутацию самой современной компании
Эксклюзивность - Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программы
Планировщик - Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовности
Резервное
копирование - Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобильным приложением удобно пользоваться клиентам, регулярно взаимодействующим с предприятием по поводу его услуг и/или продукции, в которых клиенты постоянно заинтересованы.Приложение
для клиентов - Библия современного руководителя - дополнение к программе для директоров, которые считают себя профи, либо хотят таковыми стать.БСР
- Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
В зависимости от конфигурации разработанного программного обеспечения список возможностей может меняться:
- USU dasturi har xil toifadagi tovarlar va har qanday assortimentdagi vaqtincha saqlash omborlarini ishlatish va hisobga olishni qo'llab-quvvatlaydi;
- "Universal hisob va nazorat tizimi" dasturida VSO hisobi shtrix-kod skaneri bilan ishlashni qo'llab-quvvatlaydi va shu bilan tovarlarning tezkor inventarizatsiyasiga erishadi;
- Istalgan buyumni ombor uskunalari yordamida tezda topish mumkin;
- Platformadan foydalanib, siz markazlashtirish ta'minlangan holda har qanday miqdordagi omborlar bilan ishlashingiz mumkin. Ish Internet orqali amalga oshiriladi;
- VSO-ni hisobga olishda qo'shimcha xizmat ko'rsatilishi mumkin, USU orqali siz ularni olib borishingiz va tegishli ravishda bajarishingiz mumkin bo'ladi;
- Ilova sizga ma'lumot bazasini, shuningdek etkazib beruvchilar va mijozlarning ma'lumotlar bazasini yaratishga imkon beradi. Ular to'g'risidagi ma'lumotlar maksimal darajada ma'lumotlilik bilan ajralib turadi: ism, rekvizitlar, aloqalar, hamkorlik shartlari va boshqa ma'lumotlar;
- Dasturiy ta'minot yordamida siz sms-xabarlarni ommaviy va individual formatda tashkil qilishingiz mumkin;
- Dasturda tayyor pochta shablonlari mavjud, ularni o'zlarining eng yaxshi amaliyotlari bilan to'ldirish mumkin;
- USU yordamida siz tovarlar va materiallarni saqlash uchun ilovalarni samarali boshqarishingiz mumkin;
- Dasturiy ta'minotda siz individual mijozlar uchun tariflarni farqlashingiz mumkin;
- Vaqtincha omborni boshqarish tizimida tizimida professional va tezkor hisob-kitoblar mavjud, dasturiy ta'minot ularni o'zi hisoblab chiqadi;
- "Universal hisob va nazorat tizimi" dasturini o'rnini bosishi mumkin, u to'liq moliyaviy hisob-kitoblarni amalga oshirishi mumkin: amalga oshirish, xarajatlar, daromadlar, foyda, jarayonlar rentabelligi, turli xil tahliliy hisobotlarni shakllantirish;
- USU omborxona va savdo uskunalari bilan mukammal birlashadi;
- Dastur shartnomalarni, kvitantsiyalarni, har xil shakllarni avtomatik ravishda to'ldirishga sozlanishi mumkin;
- Bosh menejer uchun barcha ish jarayonlari to'g'risida boshqaruv hisobotlari mavjud;
- VSO dasturida rejalashtirish tizimi mavjud, unda siz ma'lumotlar bazasini zaxiralash, oyning ma'lum kuni, muhim voqea va boshqa harakatlar uchun hisobotlarni yuklash jadvalini tuzishingiz mumkin;
- Kassa operatsiyalari ikki xil valyutada amalga oshirilishi mumkin;
- Butun ish jarayoni to'liq avtomatlashtirilgan va hisobi standartlariga javob beradi;
- Axborot platformasi ma'lumotlar ombori vazifasini bajaradi, barcha harakatlar tarixda saqlanadi va umumiy bazaning bir qismiga aylanadi;
- Zaxiralash ish jarayonlarini to'xtatmasdan amalga oshiriladi;
- Siz dasturiy ta'minotda tez va muammosiz ishlashni boshlashingiz mumkin: dastlabki ma'lumotlarni elektron vositadan olib kirish yoki qo'lda kiritish orqali kiritishingiz mumkin;
- Dastur oddiy interfeysi, aniq funktsiyalari, chiroyli dizayni bilan ajralib turadi;
- USUda siz uchun qulay bo'lgan tilda ishlash;
- «Universal hisob va nazorat tizimi» yordamida vaqtincha saqlash omborlari ishi muvofiqlashtiriladi va to'liq avtomatlashtiriladi.
Описание программного обеспечения
VSO ni hisobga olish tovarlar va materiallarni vaqtincha saqlash omborlari egalari uchun zarur. VSO - bu bojxona rasmiylashtiruvi paytida turli xil yuklarni, transport vositalarini va boshqa boyliklarni saqlash uchun ishlatiladigan maxsus ajratilgan xona yoki joy. Bojxona organi yoki yuridik shaxs ombor egasi bo'lishi mumkin. VSO-ga tovarlarni vaqtincha saqlash shartnomasi asosida amalga oshiriladi. VSO turlari: ochiq, yopiq. Tez va sifatli VSO ishlarini bajarish uchun avtomatlashtirilgan hisobi talab qilinadi. Nega u shunchalik muhim? Qo'lda hisobidan avtomatlashtirishning afzalliklari inson omili, avtomatlashtirilgan hujjatlar, ishlarning tezligi, harakatlarning aniqligi, tahlil qilish imkoniyati, bajarilgan ishlarning yo'qolishi hisoblanadi. VSO omborini avtomatlashtirish USUning maxsus ishlab chiqilgan dasturi orqali amalga oshiriladi. "Universal hisob va nazorat tizimi" bu nafaqat VSO, balki korxonaning barcha jarayonlarini hisobga olishni soddalashtiradigan ko'p funktsiyali platformadir. Dasturiy ta'minotdan foydalanish sizga nima beradi? Qarama-qarshi tomonlar to'g'risidagi har qanday ma'lumot siz uchun yurish masofasida bo'ladi. Dasturiy ta'minot orqali siz etkazib beruvchilar va mijozlarning ma'lumotlar bazasini to'plashingiz, so'ngra ularni tezda qidirishingiz mumkin. VSO xizmatlarining har qanday turlarini hisoblash va rejalashtirish, agar bog'liq xizmatlar mavjud bo'lsa, USU dasturi har qanday bog'liq operatsiyalarni hisobga oladi. VSO USU da siz xodimlarni nazorat qilish va ish haqi bo'yicha ish haqini to'lashingiz mumkin. Naqd hisob-kitoblar dasturda mavjud va to'lov ikki xil valyutada qabul qilinishi mumkin. Siz dasturda cheksiz ko'p foydalanuvchilar bilan ishlashingiz mumkin. Har bir xodimga shaxsiy parol bilan shaxsiy hisob belgilanadi. Ma'lumotlarga kirish javobgarlik darajasi bo'yicha farqlanadi, ya'ni har bir xodim uchun uning malakasi va vazifalari haqida ma'lumot beradigan kirishni ochishingiz mumkin. Sizning barcha bitimlaringiz tarixi to'planadi va dasturda saqlanadi, bu sizga batafsil tahlil va rejalashtirish, o'z faoliyatingizni prognoz qilish imkonini beradi. Mahsulotimizdan qaysi yuridik shaxslar foydalanishi mumkin? Ombor majmualari, vaqtincha saqlash omborlari, temir yo'l oxiri, savdo tashkilotlari, farmatsevtika komplekslari, har qanday boshqa yuridik shaxs. Dasturni ixtisoslashtirilgan kurslarsiz o'rganish oson, vazifalar har qanday kompyuter foydalanuvchisi uchun tushunarli va tushunarli. Interfeysning ish maydoni shaxsiy imtiyozlarga moslashtirilishi mumkin. Ko'p oynali ishlash printsipi boshqa dasturiy yorliqlarga o'tishda vaqtni tejashga imkon beradi. Ma'muriyat ma'lumotlarning himoyasi va maxfiyligini o'z ichiga oladi. Dasturda siz uchun qulay bo'lgan tilda ishlashingiz mumkin. Resursimizni ishlab chiqishda biz mijozimiz haqida o'ylaymiz, shuning uchun ishga kirishdan oldin, uning funktsional imkoniyatlari haqida suhbatlashishni taklif qilamiz. Siz uchun biz faqat kerakli funktsiyalarni tanlaymiz. Mijozga e'tibor qaratib, biz dasturiy ta'minotning ishlashiga oid istaklaringizni ko'rib chiqishga tayyormiz. Resursning batafsil demo versiyasi bizning veb-saytimizda mavjud. Zamonaviy jarayonlarni avtomatlashtirish ishonchli sherik sifatida obro'ingizni oshiradi. "Universal hisob va nazorat tizimi" bilan sizning biznesingiz juda yaxshi obro'ga va gullab-yashnaydi.
Видео программы для управления адресным хранением
Посмотрев следующее видео, можно быстро ознакомиться с возможностями программы УСУ - Универсальной Системы Учета. Если Вы не видите загруженное на YouTube видео, обязательно напишите нам, мы найдем другой способ показать демонстрационный ролик!
Автоматизация СВХ без адресного хранения
Посмотрев следующее видео, можно быстро ознакомиться с возможностями программы УСУ - Универсальной Системы Учета. Если Вы не видите загруженное на YouTube видео, обязательно напишите нам, мы найдем другой способ показать демонстрационный ролик!
Скачать программное обеспечение для учета СВХ
Программой могут пользоваться:
Склад
временного
хранения
Складской
комплекс
Железнодорожный
тупик
Торговая
организация
Фармацевтический
комплекс
Любая другая
организация
Biz ko'plab tashkilotlar biznesini avtomatlashtirishni amalga oshirdik
Отзывы о программе для СВХ
Siz o’z fikr-mulohazangizni qoldirishingiz mumkin
Interfeys tili



Заказать автоматизацию учета для СВХ
Ushbu dasturni sotib olish uchun bizga telefon raqamlarga yoki Skype-da ko'rsatilgan raqamlarga qo'ng'iroq qiling yoki shunchaki xat yozing. Bizning mutaxassislarimiz sizga tog’ri konfiguratsiyani maslahat beradi, shartnoma tuzadilar va to'lov uchun hisob-kitobni amalga oshiradi.



